میگرن هدفمند

روی کیوسک را به گند کشیده‌اند.کارشان همین است.خزعبلاتی تحویل ملت می‌دهند که آدم رویش نمی‌شود این مطبوعه‌ها را بگذارد روی کیوسک.از وقتی یکی گفت مخالفان هدفمندی یارانه‌ها و آنهایی که سیاه‌نمایی می‌کنند و چوب لای چرخ هدفمندی می‌گذارند را باید اعدام کرد، کسی مخالفت که هیچ انتقاد هم نمی‌کند. در عوض عده‌ای که تمام وجودشان جهت اثبات این جمله است که "همه چیزمان باید به همه چیزمان بیاید" راه افتاده‌اند و سخن‌پراکنی می‌کنند و می‌خواهند هدفمندی یارانه‌ها را با "چیز" جور دربیاورند. یکی می‌گوید هدفمندی یارانه‌ها باعث کاهش مصرف سوخت می‌شود.دیگری می‌گوید هدفمندی یارانه‌ها باعث افزایش قدرت خرید مردم و رونق صنایع می‌شود.آن یکی می‌گوید هدفمندسازی باعث از بین رفتن بیکاری می‌شود.آن دیگری می‌گوید هدفمندی باعث رونق سرمایه‌گذاری خارجی!! می‌شود و به همین ترتیب و این طرح عظیم باعث افزایش بهره‌وری در تمامی عرصه‌ها، جلوگیری از حاشیه‌های اقتصاد، گل شدن شوت بازیکنان تیم ملی فوتبال، قبولی بیشتر دانش‌آموزان در دانشگاه، ازدواج جوانان، راحت کار کردن مزاج مردم... خواهد شد.
فی‌الواقع بهترین حرف همانی است که دکتر احمد سیف بیان کرد و گفت: "انگار قانون هدفمندی یارانه به جز سردرد مردم ایران همه مشکلات دیگر را حل خواهد کرد!"

10 نظرات:

مريم گفت...

لايك

م.پارسا گفت...

لايك شديد
والا

مريم گفت...

حاجي نميشه كه ! مشكل مسكن حل شه ولي ميگرن داشته باشيم

کرو گفت...

لایک به مریم

حاج میتی گفت...

من فکر میکنم که هدفمند سازی یارانه ها به معنی واقعی کلمه اتفاق خوب و مبارکیه.
اما دو حالت وجود داره این وسط. عقیده اول اینه که جامعه با یه بحران عجیب و غریب اقتصادی روبرو میشه زوری که مردم برای تامین نیازهای روزانه به مشکل برمیخورن. توی شرایط فعلی این مثل کبریت انداختن به یه بشکه باروت میمونه و اگه دولت واقعن اینکارو کرده باشه فکر میکنم یک نوع انتحار باشه.
ولی عقیده دوم اینه که همه چیز به خوبی و خوشی بخیر میگذره و یا لااقل بدتر از اینی که هست نمیشه توی مقطع کوتاه مدت. من امیدوارم اینجوری بشه.

اُغلن کبیر گفت...

ولی سردرد من هم خوب شده!

فرشاد نوروزپور گفت...

عالي

Elham گفت...

امروز استاد نقشه برداریمون می گفت : " طرح هدفمندی یارانه ها طرحی بود که باید حتما اجرا می شد ، شما هیچ اقتصاد دانی رو پیدا نمی کنید که با این طرح مخالف باشه و تاییدش نکنه !"

راستش موقع شنیدن این حرفا داشتم شاخ در می آوردم . برای مملکتی که استاد دانشگاهش اینقدر از حوادث و اخبار بی خبره ، باید گریه کرد !!!!
شایدم از این دروغا بوده که جدیدا از جانب بعضی مقامات (!) مد شده و بی خبری و اینا کشکه !!!! :D

میچیکو گفت...

تکبیر!!!

سارا گفت...

پس معلوم شد چرا سر درد من بیشتر شده هدفمندی یارانه ها کمکی به سر درد نمیکنه :)

ارسال یک نظر