آلات جرم

دیروز گزارش هیات سه نفره قوه قضاییه که از طرف آیت الله لاریجانی مامور رسیدگی به پرونده بازداشت شدگان اخیر شده بودند منتشر شد و طی آن تمامی مدارک و مستندات ارائه شده از سوی مهدی کروبی جعلی و ساختگی اعلام شد و وی متهم به تشویش اذهان عمومی و اقدام علیه امنیت ملی شد.گزارش نیز به مراجع ذیصلاح قضایی جهت پیگیری ارسال شد.یعنی اگر چند وقت دیگر مهدی کروبی نیز به جمع دستگیر شدگان اضافه شد تعجب نکنید.آقایان در پی این کار هستند تنها به قول آن پادشاه اخترک نشین با اورنگ مخملی با شم پادشاهی خودشان منتظرند تا مقدماتش فراهم شود.
راپورت اول:بنویسید شیخ شجاع می خوانند شیخ ساده لوح
در طی پروسه ای که از سوی آقایان اعم از نیروهای اطلاعاتی و امنیتی و رسانه ای مثل کیهان نشینان و برادران و خواهران محترم شاغل در 20:30 دنبال می شود دائم اصرار بر این است که مهدی کروبی شیخی ساده لوح نشان داده شود که تنها تحت تاثیر اطرافیان خود است و هیچ حرف و ایده ای از خود ندارد.به همین دلیل است که مدت هاست آقایان بر این طبل می کوبند که شیخ انقلابی قدیم این روزها بازیچه دست مشاوران خود شده است.البته آقایان دیگر نمی گویند این روزها که یرخی از مشاوران شیخ در زندان به سر می برند و بقیه خانه نشین شده اند چگونه هنوز هم شیخ را به بازی می گیرند.البته برای هر کسی که با خصوصیات مهدی کروبی آشنا باشد می داند که با وجود این که بهترین تیم مشاوران را در انتخابات اخیر داشت همیشه یک قدم از آنان جلوتر بود.
در جلسه دوم همان هیات سه نفره با کروبی دادستان فعلی کل کشور و وزیر اطلاعات اخراجی سابق خطاب به آقای کروبی می گوید: "حاج آقا می خواهند با شما بازی کنند و شما را فریب دهند،شما فریب نخورید این حرف ها همش بازی است و می خواهند شما را بر علیه نظام بشورانند" و مهدی کروبی چنین پاسخ می دهد: "حرف های چرند و بی سر و ته نزن، آن قدر بی لیاقت بودی که احمدی نژاد تو را از کابینه اش بیرون انداخت".
راپورت دوم: یک آزادی،چهار دستگیری
این طور که مشخص شده انگار آقایان برای آزادی هر نفر باید چند نفر دیگر دستگیر کنند.دیشب محمد رضا جلایی پور با قید وثیقه دویست میلیونی آزاد شد.خبر خوبی بود ولی بلافاصله پس از آن ابراهیم امینی عضو هیات رئیسه مجلس ششم و از مشاوران مهدی کروبی و عضو کمیته پیگیری وضعیت بازداشت شدگان و شمس الدین عیسایی از ستاد میرحسین موسوی بازداشت شدند. روسای این کمیته یعنی علیرضا بهشتی و مرتضی الویری هم که هفته قبل بازداشت شده بودند.

راپورت سوم:آلات جرم
هفته قبل در مراسم افطاری مهدی کروبی با بچه های روزنامه اعتماد ملی عباس عبدی در مورد ادعاهای آقایان در مورد عدم ارائه مدارک در مورد تجاوز جنسی به شوخی به کروبی گفت: "حاج آقا خوبه به آقایون بگین اگه منظورشون از مستندات مربوط به تجاوز جنسی عین آلات جرمه که من شرمنده م نمی تونم اونا رو بیارم نشون بدم".

18 نظرات:

قاصدک گفت...

فعلا اول
;-)

کرو گفت...

خب دیگه! اگه نشون بدن، حساب کار میاد دستشون

:|

قاصدک گفت...

من هم فکر می کنم کروبی در روزهای آینده دستگیر میشه
:-(
در مورد آزادی جلایی پور بیشتر از همه برای فاطمه شمس خوشحال شدم

بانو گفت...

داداش شما نماز جمعه گوش نميديا. مدارا هم حدي داره. همين روزا شيخ بيچاره رو دستگير مي‌كنن تا ديگه مدرك ساختگي رو نكنه. چه معنا دارد. در زمان امام هم اينگونه بود.
افتاد يا نه؟؟؟؟؟؟

راضیه گفت...

آقای کروبی، حکومتی که دهها میلیون رای مردم را انکار کرده است ، مستندات تو را چرا انکار نکند؟

غزل گفت...

اگه مردم پشت کروبی وایسن اونا هیچ غلطی نمی تونن بکنن!
آقای کروبی ما پشتتیم

نویسنده مهمان گفت...

بنابر ابلاغ شورای عالی امنیت ملی از امروز درج هرگونه خبر در مورد "میرحسین موسوی، مهدی کروبی، انتخابات دهم ریاست جمهوری" در روزنامه‌ها و خبرگزاری ها ممنوع شد.

نویسنده مهمان گفت...

تیکه ی عبدی هم باحال بود

م. گفت...

جسارتن به آقای عبدی بفرمایید میتونن از ماکتش استفاده کنن. به این ترتیب که از آقای احمدی نژاد خواهش کنن تشریف بیارن تو دادگاه تا قضیه برای همه روشن شه.
در ضمن چرا هیچی به من تقدیم نمیکنی؟
بعدشم من نمیدونم چرا یکشنبه ها که میشه همه وبلاگ نوشتنشون میاد ! کار و کاسبی مارو از رونق میندازین بابا

فرشاد نوروزپور گفت...

سلام عمو رضا ..

راجع به اون جریان 20:30 خوب گفتی ، من هم تو پی نوشت این وبلاگم یه توضیحی دادم ..
آخرین راپرت +18 نبود؟؟؟

بروزم ، سر بزن

فرشاد نوروزپور گفت...

ولی با بردیا کاملا موافقم! یک شنبه ها همه وبلاگ نوشتنشون میگیره !!
ضمنا عمو رضا اگه وقت کردی اون لینک صفحه ما رو هم اگه قابل می دونی بگذاری کنار بد نیستا!!
تو این ماه رمضونی ثواب هم داره

مریم سوگلی کلاس گفت...

وای چه بی تربیته این عبدی

من دیگه نمیام پیجت

خانوم حدیث دعوام میکنه

راپورتچی گفت...

کرو
البته اگه می خواستن این کار رو بکنن باید میرفتن کهریزک عوامل رو پیدا میکردن که خودش کلی خطرناک بود

غزل
من هم امیدوارم مردم از کروبی حمایت کنن

میلاد
یادت باشه هیچی مث اصل نمیشه.در مورد تقدیمی به شما هم ولله خودت می بینی که هنوز چیز خوبی پیدا نمیشه که تقدیم کنم.حرف کهریزک و اصل و ماکت و ایناهاس. وقتی از گل و بلبل و حوری نوشتم حتمن یکیشو تقدیمت می کنم
در مورد یکشنبه هم غرض و منظوری در کار نبود

فرشاد
البته حتمن اون کار انجام میشه

مریم
تو نباید اون قسمت رو می خوندی
روش نوشته ورود اطفال ممنوع

م. گفت...

من این حرفا حالیم نیس. یالا تقدیمی منو بده. دو هته اس دارم بهت حال میدم حالا نوبت توئه

سوگلی طفل معصوم گفت...

خوب آخه ننوشته بودی اطفال معصوم !


از این به بعد مصومشم قید شه من آگاه باشم نیام

معصومه سوگلی گفت...

بابا یه آهنگ به این میلاد که خیلیم خاکیه تقدیم کن

قاصدک گفت...

افتتاح شد عمو جون

قاصدک گفت...

چرا لینک منو اصلاح نمی کنی عمو ؟
:-(

ارسال یک نظر